»S študenti. Tudi učitelji, ki gredo v karanteno, izvajajo tudi pouk na daljavo, od doma. Vsi vstopamo v razrede: od svetovalne službe do vodstvenih delavcev, knjižničark.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Marsikateri ravnatelj danes še išče ustreznega učitelja, manjkajo učitelji matematike, fizike, tehnike, računalništva, razrednega pouka. Čakamo ministrstvo, da bo odgovorilo, ali lahko zaposlimo študente, ki so tik pred zaključkom svojega študija.«
»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Gotovo je odrejanje karanten posameznim oddelkom veliko boljše, kot pa zapiranje celotne šole. Poleg tega so učitelji tudi v takšnih primerih še vedno pripravljeni izvajati pouk na daljavo za sam oddelek.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Učitelji, ki morajo pripeljati učence pri pouku do kakovostnega znanja v nekem določenem času, so precej odvisni od tega časa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju